StoryEditor
SplitSTARO RJEŠENJE

Potpisan sporazum izrađen na temelju masterplan-studije: do Istočne obale samo gradski vlakovi, ostali ostaju u Kopilici

14. kolovoza 2020. - 08:40
Božidar Vukičević/HANZA MEDIA

Tvrtka "HŽ Infrastruktura" potpisala je sporazum izrađen na temelju tzv. masterplan-studije prema kojoj bi, kako se najavljuje već desetljećima, kolodvor u Kopilici postao glavni, a postojeći na Istočnoj obali bio bi (samo) ukrcajno-iskrcajna točka za gradske vlakove.

- Prema studijskome rješenju, kolodvor u Kopilici potrebno je koncipirati kao putnički u kojemu će se zaustavljati svi vlakovi iz gradsko-prigradskog, međunarodnog i međugradskog prijevoza. Za spomenute vlakove Kopilica će biti krajnje odredište, dok će gradski vlakovi prometovati na relaciji prema današnjem glavnom kolodvoru.

Izrada masterplan-studije financirana je bespovratnim sredstvima Europske banke za obnovu i razvoj, a na njoj je radio konzorcij austrijskih tvrtki koje su prikupljale sve relevantne podatke, povijesne dokumente i stručne podloge u cilju urbanističkoga i gospodarskoga razvitka grada u skladu s UNESCO-ovim naslijeđem - navode iz državne tvrtke. 

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Izdvojeno

22. rujan 2020 20:21