StoryEditor
Hrvatskapripreme za goste

Marketinška kampanja za pokretanje međunarodnih letova prema Dubrovniku

Piše PSD.
26. svibnja 2020. - 11:57
Marketinška kampanja za pokretanje međunarodnih letova prema Dubrovniku

Grad Dubrovnik u suradnji s Turističkom zajednicom grada Dubrovnika i Zračnom lukom Dubrovnik razvio je marketinšku kampanju koja se pokreće prema aviokompanijama, a sve kako bi se prijevoznike u zračnom prometu nakon otvaranja granica Europske unije potaknulo na uvođenje letova prema Dubrovniku koji se, uza sve svoje privlačne faktore, nameće i kao epidemiološki sigurna turistička destinacija.

U sklopu pripremnih radnji usmjerenih prema što skorijoj aktivaciji turističkog prometa kao okosnice dubrovačkoga gospodarstva, gradonačelnik Mato Franković održao je preko videoveze sastanke s hrvatskim veleposlanikom Ujedinjenog Kraljevstva Velike Britanije i Sjeverne Irske Andrewom Stuartom Dalgleishom te veleposlanikom Sjedinjenih Američkih Država u Republici Hrvatskoj Robertom Kohorstom. Gradonačelnik ih je izvijestio o zdravstvenoj i sigurnosnoj situaciji u našem gradu i destinaciji te je iznio očekivanja grada Dubrovnika i drugih uključenih dionika turističke sezone 2020. godine, koja će biti specifična te time izazovna.

Veleposlanik Dalglesih izrazio je uvjerenje da će britanski turisti putovati čim se za to ostvare osnovni preduvjeti, kao i da Dubrovnik nije izgubio ni trunke svoje trajne privlačnosti te da će mu se rado vratiti. Kada je riječ o putovanjima Amerikanaca prema Europi, bez obzira na njihovu neupitnu sklonost Dubrovniku, veleposlanik Kohorst smatra da je situacija trenutačno neizvjesna jer je podložna stalnim promjenama vezanim uz kretanje zaraze COVID-19 i epidemiološke mjere.

Istog tjedna preko videoveze održan je i sastanak s predstavnicima udruženja Cruise Lines International Association (CLIA). Ovaj oblik turizma posebno je pogođen korona-krizom te CLIA, kao krovna organizacija kruzing kompanija, radi na pripremi mjera i protokola kako bi se bilo spremno u trenutku kada se tržište kružnih putovanja ponovno otvori. S mjerama će uskoro izaći u javnost, smatrajući kako će još do kraja ove godine kruzing tržište pomalo zaživjeti.

Propisima će se definirati mjere i protokoli na brodovima

Novim će se propisima definirati sve mjere i protokoli na brodovima, od trenutka ukrcaja do iskrcaja putnika i posade kako bi se sigurnost boravka na kruzerima digla na najveću razinu.

Razrađeni parametri marketinške kampanje

Razrađeni su parametri marketinške kampanje koja se pokreće prema avionskim prijevoznicima, a koju će zajednički provoditi Grad Dubrovnik, Turistička zajednica grada Dubrovnika i Zračna luka Dubrovnik. 

#DUBROVNIK

Izdvojeno

04. srpanj 2020 13:36