StoryEditorOCM
Hrvatskaplus turizmu

Kampanja HTZ-a za digitalne nomade ostvarila više od 8 milijuna impresija: ‘Oni će doprinijeti popunjenosti kapaciteta tijekom cijele godine‘

Piše Hina
27. travnja 2021. - 13:18

Kampanja Hrvatske turističke zajednice (HTZ) za digitalne nomade "Croatia, your new office!" ostvarila je u prvih mjesec dana provođenja, od sredine ožujka do sredine travnja, na tržištima SAD-a, Kanade i Ujedinjenog Kraljevstva (UK) više od 8 milijuna impresija, izvijestili su u utorak iz HTZ-a.

HTZ aktivnosti u sklopu te promotivne kampanje provodi na društvenim mrežama Facebook i Twitter i usmjerene su isključivo na ciljanu skupinu potencijalnih digitalnih nomada.

Sve informacije o uvjetima prijave i boravka digitalnih nomada u Hrvatskoj mogu se pronaći i na web stranicama HTZ-a (croatia.hr), a komentirajući rezultate impresija u prvom valu te kampanje, direktor HTZ-a Kristjan Staničić ističe da digitalni nomadi u trenutnim okolnostima mogu doprinijeti boljoj popunjenosti tu...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. travanj 2024 22:30