StoryEditorOCM
BiznisPromo

Veliki redizajn Jamnice nakon 18 godina: etiketa koja spaja retro i moderno te nova boca koja čuva okoliš

Piše PROMO
21. travnja 2021. - 15:07

Gazirana prirodna mineralna voda Jamnica nakon gotovo 18 godina stiže u novom izdanju – u PET bocama koje su, osim po novom dizajnu, posebne i zbog smanjene gramature u prosjeku za oko 11%. Prateći svjetske trendove u održivom poslovanju i pakiranju, Jamnica uvodi ambalažu smanjene gramature čime pokazuje brigu za okoliš.

''Prvi puta nakon 2004. godine Jamnica na tržište stiže s novim vizualnim identitetom i u potpuno novim PET bocama kako bismo bili u korak s trendovima smanjenja plastike i emisije CO2, a potrošačima ponudili novo iskustvo te ih osvijestili o važnosti promjene koja počinje od nas samih. Time pokazujemo da smo kao brend i kao kompanija okrenuti budućnosti te brizi za okoliš. Nadalje, novim su se dizajnom povezali tradicionalni elementi, poput žene čiji je lik ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. travanj 2024 05:22