StoryEditorOCM
BiznisTvrtka Significo

Tvrtka koja se vodi filozofijom "Kupac je kralj!"

Piše Marijana Cvrtila
29. srpnja 2021. - 10:16

Mi smo moderan kontakt centar koji pruža usluge na šest jezika. U 97 posto slučajeva javljamo se na prvi poziv, imamo 95 posto riješenih upita u prvom pozivu, a na 91 posto poziva odgovaramo unutar 30 sekundi. Svima ostalima povratno se javljamo unutar deset minuta. Na 97 posto mailova odgovoreno je unutar 60 minuta. Kupac ne smije čekati – kaže Tomislav Iveta, menadžer za poslovne operacijeIskustvo korisnika ključno je za poslovanje svih tvrtki koje posluju s većim brojem korisnika.

Mi smo malo tržište a konkurencija je izuzetno velika. Ako ne brinete o svojim korisnicima – kupcima ili klijentima – oni će otići negdje drugdje, bilo da je riječ o banci, teleoperateru, autoindustriji, osiguranju. Danas, ako ostavite negativan komentar na društvenim ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. travanj 2024 07:48