StoryEditor
SplitVAŽNO PRIZNANJE

Korak do zvjezdice: ‘Zrno Soli‘, ‘ZOI‘ i ‘Kadena‘ u Michelinovu vodiču za 2020. godinu

4. srpnja 2020. - 12:38
Chef Braco Sanjin Tom Dubravec/HANZA MEDIATom Dubravec/Cropix

U Michelinovu vodiču za 2020. godinu nalazi se 70 hrvatskih restorana, od kojih je šest iz Splitsko-dalmatinske županije s oznakom Michelin Plate.

To su: "Zrno Soli", "ZOI", "Kadena", "Jeny", "Dvor" i konoba "Trs". Kako bi se obilježio uspjeh i izvrsnost tih restorana, ali i vidjelo što je sve potrebno za daljnji napredak i prelazak s Michelinove preporuke na Michelinovu zvjedicu, u Županijskoj komori Split sastali su se ugostitelji s lokalnim proizvođačima enoloških i gastronomskih proizvoda.

- Uvrštavanje u Michelinov vodič neosporna je potvrda kvalitete te rada, truda i ljubavi za gastronomiju, koja predstavlja vrhunsku gastronomsku referencu u svim vremenima, a u trenutnim okolnostima u kojima su ugostitelji suočeni s brojnim izazovima, dodatni im je poticaj i vjetar u leđa - poručio je Joze Tomaš, predsjednik Županijske komore Split

Cilj Komore bio je ovim susretom istaknuti vrijednost i kvalitetu hrvatskih proizvoda, te potaknuti na njihovo veće korištenje i kupovinu. Proizvode svojih članica, od ulja, vina i likera do pršuta i suhomesnatih proizvoda ugostiteljima su predstavili Udruženje "Vino Dalmacije" i Grupacija prehrambeno-prerađivačke industrije splitske Komore.

Predstavnici navedenih restorana podijelili su svoja iskustva, ali i naveli prepreke s kojima se susreću te mogućnosti za veće korištenje lokalnog i hrvatskog i bolje umrežavanje s domaćim proizvođačima.

- Naša vrata uvijek moraju biti otvorena za naše proizvođače hrane i pića, a oni nas moraju doživljavati kao svoje krajnje i najbolje promotore - smatra Ivo Vrdoljak, vlasnik restorana "Zrno Soli", naglasivši da je temelj svega ponuditi gostu ono najbolje od mjesta na koje je došao, a u Dalmaciji je to autohtona, zdrava mediteranska hrana.
 

Mirko Mirčeta, voditelj splitskog ZOI-a smatra da je u svemu izuzetno bitna i edukacija konobara koji su u direktnom kontaktu s gostima, dok je Braco Sanjin, chef "Kadene" potvrdio neupitnost domaćih namirnica u vrhunskim ugostiteljskim objektima.

Vlado Čović iz "Jenyja" rekao je kako oni koriste ulje iz vlastitog maslinika i u potpunosti podržavaju koncept nula kilometara te da je svakako dobar način da proizvođači dođu u restoran i predstave svoju ponudu.

- Dalmatinsko vino i nagrađivana dalmatinska ulja, likeri poput onih od kadulje i rogača, vrhunski pršuti i svježa riba, samo su dio bogate palete domaćih proizvoda koji nose svoje priče i upravo te priče trebaju biti promovirane i ispričane suvremenim gostima u potrazi za autohtonim i novim - zaključio je Tomaš.

 

Izdvojeno

26. srpanj 2020 19:11