StoryEditor
Auto motoJOLLY AUTOline

‘U vrijeme totalne zabrane kretanja, klijentima smo dolazili doma i preuzimali njihov automobil za servis, ostavljajući im pritom zamjensko vozilo‘

Piše Zdravko Juričko
28. travnja 2020. - 08:02
Božidar Vukičević/HANZA MEDIA

Mjerama Stožera civilne zaštite RH, nakon više od mjesec i pol dana stanke, od 27. travnja ponovno su otvoreni saloni za prodaju automobila.

To je bio znak zaposlenicima tvrtke “Jolly Autoline” vlasnika Josipa Stojanovića da krenu punom snagom kako bi nastavili tamo gdje su bili stali prije mjesec i pol dana. Tvrtka “Jolly Autoline” ima svoje poslovne centre na četiri lokacije, i to tri prodajno-servisna centra u Dugopolju, Zadru i Zagrebu, te jedno servisno mjesto u Dubrovniku - Ćilipima.

Servisi u svim gradovima i mjestima radili su u kriznom razdoblju bez prestanka, dok su prodajni saloni bili zatvoreni za posjetitelje i eventualne kupce, sve do prije dva dana. Doduše, u salonima su se na tjednoj bazi izmjenjivali prodajni savjetnici (po jedan u svakome salonu) a koji su radili online prodaju, slali ponude, telefonskim putem pružali informacije zainteresiranim strankama...

- Otvaranje autosalona na naše tri lokacije omogućio nam je rad s klijentima u prodajnim prostorima, ali uz maksimalne mjere distanciranja i uz poštivanje uputa Stožera civilne zaštite - kaže nam direktor tvrtke “Jolly Autoline” Josip Veštić, čovjek s dugogodišnjim inozemnim iskustvom stečenim u multinacionalnoj korporaciji.

– Higijenske mjere se poštuju maksimalno, stolovi prodajnih savjetnika su na propisanoj udaljenosti, na podu su oznake za potrebno odstojanje, salon se svaku malo čisti i dezinficira, isto kao i izloženi automobili. Nakon probnih vožnji automobili se detaljno dezinficiraju i ništa nije prepušteno slučaju. Servis u Dugopolju i na ostalim lokacijama radi i dalje prema strogim uputama Stožera civilne zaštite koje su vrijedile od samog početka borbe protiv pandemije koronavirusa.

Prema riječima Josipa Veštića, na samom početku primjene mjera posjećenost servisa u svim našim centrima je bila slaba jer su ljudi bili ustrašeni koronavirusom. Dodatan razlog tome je bilo i uvođenje propusnica za kretanje izvan općina tako da klijenti iz Splita, Kaštela, Trogira, Sinja, Imotskog... nisu mogli doći u servis u Dugopolje.

Naime, u Dugopolju se servisiraju osobni automobili, kao i laka dostavna vozila, kamioni i autobusi. K tome za gospodarski program se rade servisi rashladnih uređaja, utovarnih rampi, kao i servisi i baždarenje tahografa, te vulkanizacija za sve programe vozila. Uza sve tu je i suvremeno opremljena limarija i lakirnica. U Zadru je sve isto osim servisa tahografa, dok je u Zagrebu u ponudi program osobnih i lakih dostavnih vozila.

- Prva dva i pol tjedna nakon uvođenja mjera servis je imao značajno smanjen obujam posla. U gospodarskom programu imali smo manji protok od uobičajenoga, ali ipak bitno veći nego u osobnom programu jer su se servisirala vozila koja su bitna za dostavu hrane, opskrbu prodajnih centara, kao i vozila Hitne pomoći i policije - ističe Josip Veštić.

- Da bi se barem donekle približili našim klijentima u vrijeme najžešće krize, dok nisu popustile mjere kretanja, klijentima smo dolazili na kućni prag preuzimati automobile koje je trebalo servisirati ili obaviti neki popravak, ostavljajući im pritom zamjensko vozilo da se mogu kretati po potrebi. Servis nam i dalje radi od ponedjeljka do petka svaki dan od 8 do 16 sati uz obveznu najavu, dogovor i potvrdu termina uz dodatne zaštitne mjere. A to znači da klijent ne ulazi u prijemni prostor servisa nego se sve odvija na parkiralištu, ispred zgrade.

Servisni savjetnik komunicira s klijentom na potrebnoj distanci i preuzima ključeve, te vozilo uvodi u servis. Isporuka servisiranog vozila odvija se na isti način uz potpis stranke na radnom nalogu. Strankama je zabranjen ulazak u zatvoreni prostor servisa. Istodobno, kupcima koji su platili automobil prije izbijanja krize uredno se isporučuju vozila uz sve mjere zaštite, od dezinfekcije potpuno novog automobila do najmanjih sitnica.

Što se tiče rezervnih dijelova, oni se mogu kupiti u prodajno-servisnom centru Jolly Autolinea uz prethodnu narudžbu putem telefona ili maila. Isporuka dijelova je također na otvorenom, a ne nikako na pultu. Znači i za servis, kao i kupovinu rezervnih dijelova ne ulazi se u zgradu centra. Kako govori Josip Veštić, u početku je isporuka rezervnih dijelova bila otežana jer su vozači kamiona morali biti nakon odvožene „ture“ u karanteni, ali sada se i to normaliziralo. Rezervnih dijelova ima dovoljno na skladištu, a ako nešto nema, odmah se naručuje i stiže u uobičajenim rokovima.

Voditelj postprodaje u Dugopolju Ante Škugor, koji vodi brigu i o servisu, kazao nam je kako su u početku radili u dvije grupe koje su se izmjenjivale svaki drugi tjedan kako bi se izbjegla mogućnost zaraze čitave servisne ekipe. Priča kako su u početku zvali stranke koji nisu mogle doći u Dugopolje da će im oni doći kući preuzeti automobil, te da su nastavljene mjere zabrane kretanja izvan općina da bi nastavili s istom praksom.

Drže se i dalje svih mjera predostrožnosti, nose se zaštitne maske, obavlja se često dezinfekcija, a servisni savjetnik preuzima automobil na parkiralištu. S ponosom ističe kako se u Dugopolju obavlja kompletan servis, te da svi segmenti rade uključivo lakirnicu i limariju. Ante Škugor ističe kako je prolongiran i istek garancija za sljedeća tri mjeseca, a nije nikakav problem ako stranka sa servisnim terminom ide u minus.

Telefoni i mali adrese

PSC SPLIT-DUGOPOLJE

Osobni program: Matej Ramić 021 599 018, matej.ramic@jolly-autoline.hr

Gospodarski program: Hrvoje-Mate Smilović 091 2345 417, hrvoje.smilovic@jolly-autoline.hr

PSC ZADAR

Osobni program: Stipe Perica 091 2345 412, stipe.perica@jolly-autoline.hr

Gospodarski program: Nenad Dragaš 091 2345 429, nenad.dragas@jolly-autoline.hr

PSC ZAGREB

Ivan Kukec 091 2345 538, ivan.kukec@jolly-autoline.hr

Servisno mjesto Dubrovnik-Čilipi:

Demir Ćatović 091 2345 479, demir.catovic@jolly-autoline.hr

Akcijski popust do 93.750 kuna

Kako bi ublažili posljedice izolacije Jolly Autoline omogućio je popust na vozila Mercedes-Benza sa zaliha u iznosu od 30.000 do 100.000 kuna. Tako je popust na A-klasu 30.000 kuna, na CLA 37.500 kuna, a na B-klasu 47.500 kuna.

Popust od čak 50.000 kuna odnosi se na C-klasu i GLC, dok se na E-klasu može uštedjeti 93.750 kuna. Za model GLE popust je 62.500 kuna. Smart coupe s benzinskim motorom jeftiniji je 15.000 kuna, a Smart coupe ED 18.750 kuna.

#AUTO-MOTO#JOLLY AUTOLINE

Izdvojeno

07. srpanj 2020 09:35