StoryEditor
TrendU dvije varijante

Zdrave varijante popularnih jela su vas razočarale? I nas, ali otkrili smo jednu vrijednu pažnje: isprobali smo ‘proteinske njoke‘, oduševili su nas

Piše Jelena Vrcelj
26. svibnja 2020. - 13:45
Shutterstock

Pizza s koricom od kaula, čokoladno mlijeko bez čokolade. A i bez mlijeka, ako ćemo iskreno. Lazanje bez tjestenine, musaka bez mesa, torta bez šlaga... Zdravije varijante najpopularnijih jela na svijetu možemo nabrajati do prekosutra.

Priznajte, kad ste izgubili vjeru u "dijetalne" slastice? U vrhunske zamjene koje imaju okus kao prava stvar?

Bilo to u veganskom restoranu, kod tetke na ručku ili u vlastitoj kuhinji, u nekom trenutku priznali ste poraz. Kad zagrizete zalogaj lazanje, a onda shvatite da žvačete sirovu tikvicu, jednostavno to nije to. Da ne govorimo o kolačima, e tu tek stvari znaju krenuti u sasvim krivom smjeru.

Znamo iz iskustva. No nakon svih pizza koje to nisu, svih torti koje se ne bi uopće, prema skromnom sudu onih koji su ih degustirali, trebale zvati tortama, odlučili smo isprobati recept za koji fitness stručnjaci garantiraju da je "bolji od originala".

Uz to je i, pogađate, zdraviji, dijetalniji te pun proteina. Zasitan i ukusan, pa u njemu možete uživati bez grižnje savjesti i u ovim danima kad odbrojavamo do odlaska na plažu. U bikiniju. S celulitom.

Njoki od posnog sira

Posni sir namirnica je toliko bogata proteinima da je svima onima koji žele raditi na mišićnoj masi obavezna. No isto tako, mastima je niska, a nutritivno zadovoljavajuća, tako da na njoj baziraju obroke i oni koji bi se htjeli riješiti par suvišnih kilograma.

Zato ne iznenađuje ni popularnost ovog recepta. Njoki od ricotte podjednako su poplarni na društvenim mrežama, no mi smo recept odlučili malčice doraditi.

U nedostatku oštrog brašna, a i želji da verzija bude što zdravija, pomiješali smo dvije žlice bijelog brašna sa 200 grama mljevenih zobenih pahuljica. I kao u inat pizzi od kaula, ova zdrava kombinacija pokazala se iznenađujuće ukusnom.

Za umijesiti kompaktno tijesto trebat će vam:

- 400 grama posnog sira

- 200 grama običnih zobenih pahuljca

- 2 žlice brašna

- sol, papar

- 3 žumanjka

- parmezan, maslinovo ulje po želji (može i bez)

image
Privatni album

Sve sastojke umijesite i oblikujte duguljaste trake koje možete rezati na veličinu njoka po želji. Kuhajte ih u kipućoj vodi - kad isplivaju na površinu par minuta. Probali smo ih s umakom od malo pesta i kiseloga vrhnja - rezultat je iznenađujuće ukusan i nimalo "gumast".

A ono najbolje u cijeloj priči o "proteinskim njokima"? Podjednako su ukusni i sutradan i to u slatkoj varijanti. Ukuhajte malo višanja s chia sjemenkama i smeđim šećerom, prelijte po njokima - činit će vam se kao da jedete knedle.

I to one prave.

#NJOKI#RECEPT#NJOKI OD POSNOG SIRA#PROTEINSKI NJOKI

Izdvojeno

16. lipanj 2020 23:42