StoryEditor
TrendPromo

Ne može korona u City Center one

Piše EP
16. svibnja 2020. - 08:00

Temeljito očišćen centar čuva 20 higijeničarki opremljenih s preko 200 litara dezinficijensa

Korona nas je licem u lice dovela u novi način života, ali nije iz nas izvukla ono u čemu guštamo, u obilasku shopping centara. Eto dobrog povoda koji je omekšavanjem zabrana, brojne naše Dalmatince opet namamio u splitski City Center one.

Taj famozni ponedjeljak još nije ni dočekao prvi sekund, a telefonske linije su se već užarile. Svi su pitali kada se dućani otvaraju, je li stigla nova kolekcija, što je novo. I mi smo pohitali tim putem, no nas je zanimalo kako se u ovoj shopping dalmatinskoj meki provode korona mjere? Pazi li se na udaljenost, dezinfekciju, vodi li se računa o čistoći? I evo nam prvog odgovora, ekipe djevojaka koje smo zatekli na ulazu i poskrivećki popraćajući njihovo oduševljenje viđenim. A vidjele su:

- Ovo je dobra baza, gledaj besplatne rukavice. Ovo je baš dobra stvar – zapričale su se između sebe.

City Center one Split je na svakom od osam postojećih ulaza stavio dezinficijens, ali zbog sigurnosti išao i korak naprijed osiguranjem besplatnih rukavica za posjetitelje. Potvrđuju nam to voditelj centra Pjero Rakela i marketing menagerica Katarina Garac od kojih čujemo kako su se na vrijeme oboružali i za posjetitelje pripremili 100 tisuća jednokratnih rukavica i 200 litara dezinficijensa. Između ostalog Centar je dva puta prije 11. svibnja temeljito dezinficiran sredstvom u obliku raspršene maglice, kako bi se dodatno osiguralo da su i zrak i sve tretirane površine sigurne. - Dezinfekcija je i inače, od otvaranja našeg prvog centra u okviru grupe, u Zagrebu 2006. godine, jedna od najvažnijih radnih nam obveza. Tako je oduvijek bilo i u Splitu, u kojem je ovaj centar otvoren 2010. S obzirom na nove okolnosti napravili smo čitav niz dodatnih mjera kojima želimo osigurati miran i siguran i zdravstveno ispravan boravak naših posjetitelja – vele nam naši domaćini, navodeći kako se putem posebnog programa u realnom vremenu prati broj posjetitelja, te se vodi briga da njihov broj ne premašuje maksimalno određeni koji u istom trenutku može biti u shoppingu.

Dosadašnje klupe za odmor su za sada maknute. Razumljivo, u novom normalnom postale su potencijalni izvor kršenja mjere preporučljive distance. Maknute su i velike ugodne masažne fotelje, stavljene su van funkcije i igračke za djecu, koje su također omogućavale kontakt više ljudi s dodirnom površinom. - Evo vidite, ispred svakog lifta stoji napomena da unutra boravi jedna osoba. Ispred svakog eskalatora također imamo napomenu da se posjetitelji pridržavaju desne strane. Na takav način osiguravamo udaljenost između ljudi.

Upute o ponašanju

Posebnu smo pažnju obratili na sva mjesta na kojima se bilježi veća gravitacija ljudi, primjerice u food courtu u kojem smo broj sjedalica od njih 400 smanjili za 50 posto. Na svakom stolu goste očekuje oznaka sa znakom dezinficirano, koja označava da je spreman za uporabu. I čim se posjetitelj digne, naši ljudi odmah pristupaju stolu, dezinficiraju ga, i onda potom stave oznaku da je sve spremno za prihvat novih - kažu nam domaćini, pojašnjavajući i kako su kroz Centar postavljene upute o pravilnom ponašanju, potrebnim razmacima, dezinfekciji, savjetima oko upotrebe dizala i slično, te da su sva mjesta za odmaranje u Centru privremeno uklonjena – vele. Mjere su poduzeli i kod dezinfekcije prostora Centra, s osobitom dodatnom pažnjom na sanitarne punktove u kojima se također primjenjuje načelo distance. A da je priča ozbiljna svjedoči i svakodnevni pogon higijene s 20 teta higijeničarki, svakodnevna nazočnost dva tehničara, i tri do pet zaštitara. U Centru se sve prati cijeli dan, sve se usklađuje i kontrolira, počevši od temperature koja se automatski prilagođava vanjskoj. - Svi ventilacijski sustavi su temeljito očišćeni i dezinficirani, te su zamijenjeni filteri za čišćenje zraka. Imamo 20 klima komora svaka veličine garsonjere, to su ogromne kvadrature, s dvoznamenkastim brojem izmjena zraka.

Ubacivanje svježeg zraka

To je jako bitno kod postizanja ventiliranosti prostora i ubacivanja svježeg zraka. Centar se više puta dnevno detaljno čisti kvalitetnim dezinfekcijskim sredstvima, a veliki naglasak stavljen je na dezinfekciju dijelova s kojima posjetitelji najčešće dolaze u kontakt, poput rukohvata, tipkala i kvaka. Jedna je osoba iz higijenske službe zadužena samo za taj dio. Imamo posebno educirane ljude koji prate sve te situacije, ali ono što smo i do sada kontinuirano prakticirali, a sad još i dodatno pojačali, su tri smjenske ekipe koje na 24 satnoj bazi brinu o čistoći i dezinfekciji. I kada Centar utihne, tada treća smjena prianja poslu kako bi se naši posjetitelji osjećali mirno, sigurno, pouzdano, u okruženju u kakvom bi voljeli uživati i kući. Naš je zadatak da im to i omogućimo – vele. A onda nam pričaju i kako im je korona donijela i jednu lijepu stvar, posvemašnje oduševljenje zaposlenika koje je zavladalo pred otvaranje Centra. Vele nam domaćini kako je osoblje jedva dočekalo povratak na posao. Rada su se svi poželjeli, isto kao i otvorenih dućana. Kao i shoppinga. Kao i osjećaja da smo opet na putu normalnog života. Pa bio on i novi normalni.

- Ljudima je sve ovo nedostajalo. Nedostajali su i oni nama. I s guštom ih dočekujemo, i poradi toga smo im pripremili sve da se ovdje osjećaju sigurnima. I mi i naši zakupci, i oni koji su u vrijeme izolacije radili. Uvijek smo nastojali da se naši posjetitelji ovdje osjećaju sigurnima, pa tako i u novom normalnom – vele iz City Centera one Split.

Mjere zaštite

• 100.000 jednokratnih rukavica i 200 litara dezinficijensa na raspolaganju posjetiteljima

• Centar je dva puta prije 11. svibnja temeljito dezinficiran sredstvom u obliku raspršene maglice

• Svi ventilacijski sustavi su temeljito očišćeni i dezinficirani te su zamijenjeni filteri za čišćenje zraka

• Centar se više puta dnevno detaljno čisti kvalitetnim dezinficijensima, a veliki naglasak stavljen je na dezinfekciju rukohvata, tipkala i kvaka, pa je jedna osoba iz higijenske službe zadužena za to

• Putem programa u realnom vremenu se prati broj posjetitelja te se vodi briga da njihov broj ne premašuje maksimalno određeni broj koji u istom trenutku može biti u shoppingu

• U Centru su postavljene upute o pravilnom ponašanju, potrebnim razmacima, dezinfekciji, upotrebi dizala, a sva mjesta za odmaranje su privremeno uklonjena

Izdvojeno

13. kolovoz 2020 23:34