StoryEditor
Auto motoKIA EV6

Obiteljski crossover na struju

10. srpnja 2021. - 07:31

Nova Kijina električna limuzina EV6 zahvaljujući naprednom 800-voltnom brzom načinu punjenja može napuniti bateriju s 10 na 80 posto za samo 18 minuta, a može se pohvaliti i najvećim dometom od 510 kilometara s jednim punjenjem. Kijino prvo namjensko baterijsko električno vozilo (BEV) po zasluzi različitih inovativnih i visokotehnoloških pomagala nudi izuzetnu upotrebljivost, koja nije baš uobičajena u ovoj klasi. Novi model očekuje se kod nas i drugdje u Europi najesen.                  

Kabina limuzine, napravljena na Kijinoj namjenskoj električnoj globalnoj modularnoj platformi (E-GMP), koristi sve prednosti kako bi ponudila najveću prostranost i funkcionalnost u svojoj klasi. Vozača i suvozača pozdravlja elegantna, minimalistička armaturna ploča koja naglašava izuzetnu prostranost. Budući da modelu EV6 nije potreban središnji mjenjački tunel, ravno dno putnicima straga pruža veliku udobnost jer imaju čak 990 mm prostora za noge. Inovativni ventilacijski sustav unaprjeđuje udobnost svih putnika u vozilu.

Posebna sjedala vozaču i suvozaču nude opuštanje u vrhunskom komforu i luksuzu kada je EV6 parkiran ili se puni baterija. Mala težina i vitak oblik sjedala dodatno optimiziraju prostor u kabini. U kabini EV6 korišteni su premium materijali koji stvaraju osjećaj doma, ali su izabrani i zbog velike izdržljivosti. Za intuitivno vozačko iskustvo, svi su glavni kontrolni prekidači vozaču nadohvat ruke. Mjenjačka konzola Shift-By-Wire zbog praktičnosti je postavljena pokraj gumba za paljenje motora na središnjoj konzoli, dok su na upravljačkom obruču smješteni ključni prekidači ADAS za maksimalnu operativnost.

Pozamašan pretinac u središnjoj konzoli nudi upotrebljiv prostor za pohranjivanje predmeta, potom pretinac za bežično punjenje mobilnih uređaja. Upotrebljiv pretinac ispred suvozača maksimalno iskorištava prostor nastao zbog djelomično vani postavljenog klima-uređaja i nudi 10,5 litara zapremnine, dok praktični držači pića sprijeda i straga pružaju dodatni prostor.

Velikodušan prtljažni prostor koji omogućava E-GMP platforma znači da je EV6 s 520 litara zapremnine spreman za sljedeću avanturu. S polegnutim drugim redom sjedala, djeljivim u omjeru 60:40, zapremnina raste na oko 1300 litara. EV6 ima i prednji prtljažnik koji nudi dodatne 52 litre zapremnine kod varijante s pogonom na dva kotača (RWD), odnosno 20 litara kod kombinacije s pogonom na sva četiri kotača (AWD), što je dovoljno za skladištenje kabela za punjenje.

Za avanture u prirodi EV6 je dobio funkciju V2L (vehicle-to-load) koja drastično povećava fleksibilnost punjenja. Integrirana upravljačka jedinica za punjenje (ICCU) omogućava do 3,6 kW snage punjenja iz baterije vozila preko jednostavnog adaptera koji vanjski priključak za punjenje pretvara u električnu utičnicu. Priključak adaptera bit će prilagođen tržištima kako bi EV6 mogao puniti bilo što, od domaćih uređaja do drugih električnih vozila.

U kabini je praktičan ulaz za punjenje ispod stražnjih sjedala koji omogućava punjenje uređaja iz baterije vozila bez upotrebe dodatnih adaptera. EV6 s baterijom kapaciteta od 77,4 kWh omogućava vuču do 1600 kg tereta, u obje izvedbe pogona (RWD ali AWD). Kupcima koji odaberu bateriju sa 58 kWh EV6 nudi kapacitet vuče do 750 kg.

item - id = 1111655
related id = 0 -> 1127911
related id = 1 -> 1127652
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. rujan 2021 16:19