StoryEditor
Auto motoKIA CEED

Kompakt od kojeg zazire konkurencija: dolazi na jesen u tri karoserijske verzije uz najsuvremenije motore, uključujući i hibride

20. srpnja 2021. - 06:30

Kijin najprodavaniji model Ceed dobio je odvažna i suvremena poboljšanja u osvježenom izdanju treće generacije, uključujući i dinamično i sportski dizajnirane detalje. Hatchback s pet vrata, karavan i shooting brake, koji stižu na jesen, razotkrivaju potpuno redizajniran prednji dio, sportski stražnji kraj, drukčije naplatke te osvježene boje karoserije i kabine. Kao odgovor na želje stranaka i automobilske trendove, sada su u ponudi i novi motori i mjenjači.

Kia Ceed donosi jednu od najsuvremenijih ponuda u kompaktnom segmentu, gdje oduševljava svojom iznimnom privlačnošću. Ceed koji je već dugo prepoznat zbog svoje ključne uloge pri etabliranju najstarijega korejskog automobilskog brenda u Europi, prvi je Kijin model dizajniran, razvijen i napravljen u Europi, kao i ekskluzivno namijenjen europskim ukusima. Model, koji predstavlja 28 posto Kijine prodaje u Europi, sa svim svojim izvedbama i dalje ostaje moćan predstavnik Kije i samouvjereno stoji rame uz rame s najprodavanijim modelima koji su desetljećima dominirali u ovom segmentu.

Osvježena vanjština stvara suvremen i dinamičan stav. Potpuno redizajniran prednji dio donosi Kijin novi logo s pojednostavljenom grafikom imena. Posebna pažnja namijenjena je međusobnom razlikovanju izvedbi opreme (osnovna, PHEV, GT-line i GT), koje će se sada međusobno više razlikovati. Kultna tigrova maska, zbog koje je Ceed postao najpoznatija Kia, sada je zbog elegantnog i modernog izgleda unaprijeđena sjajnom crnom i saten kromiranom gornjom i donjom letvicom u obliku krila.

Plug-in hibridne (PHEV) izvedbe dobile su zatvorenu masku s agresivnim oblikom i kontrastnim bojama. Straga je glavni naglasak na jednostavnosti Kijina novog amblema na površini između LED svjetala, koja je "izglačana" kako bi se slagala uz elegantni novi grafički simbol brenda. PHEV varijanta je, osim novog simbola, dobila i novi crni sjajni difuzor na sportskom stražnjem odbojniku, koji je također dobio saten krom.

Unutrašnjost Ceeda donosi moderan stil s premium funkcionalnošću i vrhunskom tehnologijom. Veliki 12,3-inčni zaslon na armaturnoj ploči i 10,25-inčni zaslon na središnjoj konzoli unaprjeđuju vozačevu interakciju s vozilom. Svaki detalj unutrašnjosti temeljito je redizajniran s mišlju na upotrebljivost, primjerice gumb elektroničke parkirne kočnice i ostala pomagala temelje se na principu "jednostavno za upotrebu, jednostavno za vidjeti", koji je osnova dizajna putničke kabine.

Obitelj Ceed kupcima nudi najsuvremenije pogone, uključujući plug-in hibrid (PHEV) i blagi hibrid (MHEV), snage od 100 KS do 204 KS. Ceed može biti s turbobenzinskim (1.0 T-GDI i 1.5 T-GDI) i dizelskim motorom (1.6 CRDi) koji dijele Kijinu motornu tehnologiju Smartstream. Motori Smartstream sadrže Kijinu motornu tehnologiju s vremenski promjenjivim upravljanjem otvaranjem ventila (CVVD) koja optimizira performanse.

Novi 1,5-litreni T-GDi motor proizvode u Kijinoj tvornici u Slovačkoj, gdje proizvode i sve članove obitelji Ceed. Ovaj novi Smartstream motor, koji će zamijeniti dosadašnji1.4 T-GDi, raspoloživ je u paru sa 7-stupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom (7DCT) ili sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem (6MT) i proizvodi 160 KS, dok ujedno u zrak ispušta niže emisije štetnih plinova.

Novi 1,5-litreni turbobenzinac u ponudi je i kao blagi hibrid (MHEV), dok je dizelski Ceed sa 136 KS raspoloživ kao blagi hibrid s inteligentnim ručnim mjenjačem (iMT) ili 7DCT automatikom. Prvi put je MHEV iDCT tehnologiju dobio i 1.0-litreni turbobenzinski motor koji kupcima nudi niže emisije. Tehnologija blagog hibrida (MHEV), osim nižih emisija, donosi i manju potrošnju goriva. PHEV izvedbe pokreće 1.6-litreni GDi benzinski motor sa 141 KS, sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Ovaj pogon dolazi s baterijskim sklopom kapaciteta od 8,9 kWh, koji s jednim punjenjem omogućava vožnju na struju do 57 kilometara.

Za GT izvedbe kao vrh ponude tu je 1.6-litreni T-GDi motor sa 7DCT mjenjačem i 204 konjske snage. Užitak u vožnji moguće je povećati pomoću mjenjačkih poluga iza upravljača i tri načina vožnje: Eco, Comfort i Sport. GT sportski način ekskluzivno je namijenjen ispunjavanju očekivanja vozača GT-ova. Mjenjač iMT "lutch-by-wire" s MHEV sustavom omogućava bolje iskorištenje goriva i niže emisije CO2, ali i pruža zabavnu vožnju, karakterističnu za klasične ručne mjenjače. Za prijenos će kupcima biti na raspolaganju standardni 6-stupanjski ručni ili sve popularniji 7-stupanjski automatski mjenjač s dvostrukim kvačilom.

item - id = 1113902
related id = 0 -> 1127911
related id = 1 -> 1127652
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. rujan 2021 15:26