Sitno se broji do konačnog dovršetka dovršetka Pelješkog mosta i spajanja Komarne i Brijeste.
Iako je prvotna informacija iz Hrvatskih cesta bila da će se čelični segmenti mosta spojiti negdje oko Velike Gospe, radovi na mostu idu iznimno brzo i posljednji čelični segmenti mogli bi biti zavareni već do kraja srpnja, piše Slobodna Dalmacija.
Od 2404 metra koliki je raspon mosta postavljeno je 2229 metara što je 93 posto. Kineski radnici postavljaju čelične segmente, jednako na zimskoj hladnoći i ljetnoj vrućini na plus 40, radeći u tri smjene.
Međutim, nakon što se fizički spoje dvije obale nastavljaju se radovi na opremanju samog mosta kolničkim konstrukcijama i ogradama, postavlja se rasvjeta i kose zatege.
Postavlja se i ograde protiv vjetra. Za zaštitu od udara bure i juga predviđena je ograda visine od 3,2 metra, pa vjetrovi, ne bi trebali stvarati neprilike vozačima na Pelješkom mostu, koji nije projektiran za prijelaz pješaka.
Ukupna širina mosta iznosi 22,5 metara, dug je 2,4 kilometra i visok 55 metara. Projektom su predviđena četiri prometna traka a prva vozila bi preko njega mogla prijeći već u ožujku naredne godine.