StoryEditor
Obalanova ZADUŽENJA

Umjesto sankcioniranja golišavih turista, komunalni redari ovoga bi ljeta mogli na plažama mjeriti udaljenost između ‘šugamana’

Piše Gabrijela Bijelić
26. svibnja 2020. - 12:16
Tonči Plazibat/HANZA MEDIA

Da živimo u “staroj normali”, u ovo doba bismo dubrovačke komunalne redare spominjali po sezonskim zaduženjima poput sankcioniranja oskudno odjevenih turista u šetnji Stradunom, nepropisnog isticanja reklama unutar zidina ili pretjeranog zadiranja u prostor vanjskih stolova kafića i restorana.

Zbog sveprisutne pandemije, ove godine je slika umnogome drukčija, pa tako i opis poslova Komunalnog redarstva. Mediji su već izvijestili kako ih u sezoni kupanja na gradskim plažama čekaju sasvim novi zadaci. Točnije, povremeno bi, uz vlasnike i koncesionare kupališta, gradove ili hotele, trebali uskakati, odnosno brinuti se da ne dođe do bliskog kontakta među kupačima, ručnikom do ručnika, ležaljkom do ležaljke, jer virus nikad ne spava...

’Zasad nemamo uputa’

Je li poznat popis novih ljetnih zaduženja komunalnih redara, raspitali smo se u dubrovačkoj gradskoj upravi.

– Još nema službene obavijesti ni uputa o angažmanu komunalnih redara tijekom kupališne sezone, odnosno na samim plažama, ali ako službena odluka bude donesena, komunalni redari će postupati sukladno tome i nadzirati pridržavanje propisanih epidemioloških mjera, poglavito socijalne distance na javnim plažama na administrativnom području Grada, odnosno plažama koje nisu pod koncesijom – ističu iz Grada Dubrovnika i otkrivaju kakve je dodatne zadatke pred Komunalno redarstvo od početka ovog tjedna postavila treća faza popuštanja epidemioloških mjera.

image
Božo Radić/Hanza Media

– Zaduženja službenika Odsjeka za komunalno redarstvo, a u vezi pandemije COVID-19, uključuju provođenje nadzora rada ugostiteljskih, trgovačkih i svih onih objekata koji su počeli s radom. Nadzire se pridržavanje socijalne distance korisnika objekata te se posljedično upozoravaju vlasnici ili odgovorne osobe u objektima o eventualnim kršenjima preporučenih mjera zaštite – objašnjavaju nam iz dubrovačke gradske uprave.

A kako stoji s uobičajenim aktivnostima Komunalnog redarstva, odvijaju li se one uobičajenom dinamikom? Navedimo samo učestale prijave građana o nepropisnom odlaganju krupnog otpada, probleme s gradilištima, psećim izmetom itd... Iz Grada Dubrovnika kažu kako epidemija nije utjecala na opseg “starih” poslova te da se oni odvijaju bez zastoja.

Rade u dvije smjene

S obzirom na pojačanu dinamiku posla u “novoj normali”, trebaju li Komunalnom redarstvu i određena pojačanja, imaju li dovoljno zaposlenih, razmišlja li se o sezonskim popunama i kako su na terenu raspoređeni pripadnici službe?

– Odsjek komunalnog redarstva zapošljava 12 redara, što je dostatno za primarno pokrivanje tekućih poslova te neće biti potrebe za sezonskim kadrom. Redari su raspoređeni u tri grupe, rade u dvije smjene, te svaka grupa obavlja poslove iz svoga djelokruga rada – objasnili su iz gradske uprave.

Valja napomenuti da je Komunalno redarstvo Grada Dubrovnika od početka veljače građanima dostupno i na Facebooku.
Preko te društvene mreže Dubrovčani mogu kontaktirati komunalce prijavom, prijedlogom ili kritikama, porukama, komentarima i prijedlozima, a mogu slati i e-mail poruke na Komunalno redarstvo Grada Dubrovnika.

#DUBROVNIK#KOMUNALNI REDARI#PLAŽE#KORONAVIRUS

Izdvojeno

02. srpanj 2020 08:50